onsdag 12. april 2017

Doctor Who sesong 10 - 3 Dager igjen!



Er det et program vi gleder oss til begynner igjen så er det Doctor Who!! Jeg var utrolig lite begeistra for Jenna Coleman som Clara i sist sesong, så jeg venter i spenning på at Peter Capaldi får prøve seg med en ny kompanjong! Capaldi har vokst på meg som the Doctor, men jeg tror og håper han får utfolde seg mer uten Clara som tok alt for mye plass og oppmerksomhet. Clara havner på bunnen av min liste over kompanjonger. På toppen ligger Rose Tyor (Billy Piper) og paret Amy Pond (Karen Gillan) og Rory Williams (Arthur Darvill). Det blir spennende å se hvordan Pearl Mackie som Bill gjør det!

Dessverre er dette siste sesong med Capaldi som The Doctor. Det er derfor mye spenning rundt hvem den ny Doktoren blir. Personlig håper jeg at det ikke blir en kvinnelig doktor. Jeg syns den mann-til-kvinne overgangen har blitt gjort med The Master alt, og at det derfor blir kjedelig om det skjer igjen. Dessverre tror jeg at den neste doktoren blir en kvinne, blant annet fordi John Sim skal komme tilbake som the Master i den 10ende sesongen.

Premieren av sesong 10 er på BBC 15. April 2017. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar