mandag 17. juli 2017

The Thirteenth Doctor - Ny skuespiller annonsert

Vi er begge veldig glad i TV serien Doctor Who. I går kom avsløringen alle fans har ventet på siden Capaldi avslørte at han skulle gi seg, hvem blir den nye doktoren. Det har vært mange spekulasjoner på hvem det blir og også vært en del diskusjoner på om det faktisk blir en dame denne gangen, selv om alle de foregående doktorene har vært menn. Det har vært mange positive og negative tilbakemeldinger på en kvinnelig doctor Who. Jeg er veldig spent på hvordan de løser det og jeg skulle nok helst sett enn mannlig doktor fremfor en kvinnelig, men kanskje det blir en spennende og artig vri, og kanskje de klarer å få flere jenter til å følge med på serien. Vi får bare vente til neste sesong for å se om det blir bra eller ikke. Vi er i hvertfall spente!


Doctoren blir altså Jodie Whittaker. Hun er en engelsk skuespiller mest kjent for sin rolle i Broadchurch, hvor hun spiller mot en annen tidligere doktor, David Tennant. Les om våre tanker om denne TV-serien her. Broadchurch sin tidligere produsent, Chris Chibnall, skal også bli ny produsent av Doctor Who. Jeg syns Whittaker gjorde en fenomenal rolle i Broadchurch, og selv om jeg personlig ikke er så begeistret for at Doctor Who skal bli kvinne, så tror jeg at valget av Whittaker er et av de beste de kunne gjøre når de valgte å gå for denne vrien! De kan nok også være en fordel av Chibnall og Whittaker har jobbet sammen før. Dette blir spennende!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar