mandag 29. januar 2018

Fremdeles Meg

Dette er bok nummer 3 om Louisa Clark. Boka kom på norsk i 2018 og er derfor en temmelig ny bok.

Hun har tatt en jobb i New York som assistent for en rik kvinne som sliter med diverse problemer. Her får vi et innblikk i dram som oppstår i rik mannsmiljøet i New York når en ung Polsk kvinne gifter seg inn i en rik familie. Det er mye baksnakking og negative kommentarer. Louisa syns det er kjempe spennende å flytte fra England til New York og oppleve alt som skjer i en slik Storby, men samtidig dras hun mot kjæresten og venner i England som blir langt unna.

Hører på boken på Storytell nå, har derfor ikke fått hørt hele ennå, men artig å følge Louisa i sin nye jobb og høre hvordan det går med hun. Skal komme tilbake med mine tanker om boken når jeg er helt ferdig med den, men hittil er jeg fornøyd og hører på boken så ofte jeg kan.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar